tisdag 4 december 2012

bye bye bananas

Dagen har bara sprungit förbi, men har fått bort alla bananlådor. Jag blev galen på röran de ställde till med och ansåg att jag har levt för länge i lådorna. Mormor kom och hämtade dem idag, hälften åkte vi o slängde vid värmeverket, resten ville hon ha till eget bruk.
Vi pratade och hon är härlig min mormor.
Hon sa att det syntes att flytten blev mycket och att jag var helt borta fredagskvällen. Vilket stämde bra. Kändes skönt att någon "sett" mig. Men nu känns de bättre . MYCKET bättre.

Nu har jag bara lite sopsäckar med kläder kvar att packa upp... o tavlor...
Sandra kom förbi med en inflyttnings present och även förfrågan om att köpa hennes köksmöbler. Och Om jag ville :) De skulle göra sig fint här i lägenheten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar