onsdag 16 september 2009

griller i huvudet

nu har Jenni fått mig fundera så det knakar ang lägenheten. Om det är värt att flytt till mindre. Tanke på barnen blir större och kommer att lägga sig allt senare och hur fungerar det med att man inte har ett riktigt sovrum?? Hon fick lite dåligt samvete att jag började vela, men jag är mest tacksam att hon får mig fundera ordentligt innan jag gör mitt val.

fördel med att på kvar
  • uteplatsen, mer space, eget sovrum
  • är 1000kr så mycket mer egentligen? hur resonerar jag när jag har ett jobb och slutat plugga
  • har inte fixat i lägenheten för jäves
  • den kommer inte kännas trång
fördelar att flytta
  • börja på nytt och frächt
  • 1000 kr mindre i månaden ( spara pengarna varje månad så har du 12 000 extra)
  • slipper ränna i trappan, har pojkarna nära mig
  • jag är mörkrädd... hur går det i fyran

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar