torsdag 24 september 2009

tom i bollen?

Igår var huvudet som i någon bubbla eller så, var så trött när jag begav mig till sängen att jag vinglade. Ha Ha. Hade en märklig sinnesstämning första delen av dagen. Först kändes som om alla var så j*vla sura och arga. Jag satt och irriterade mig på det ett bra tag. Men snart kom jag till insikt att det inte var alla andra, utan jag. Jo jo, snacka om att överföra sina känslor på andra. Men att arbeta på kvällen rådde bot på alla aggressioner.

Jag, igår morse

Idag ska jag bli helt införstådd vad Ellen Kay tankar säger om kunskap osv. Jag ska kunna det så bra att jag ska kunna låtsas vara henne under två timmar imorgon. Ingen lätt uppgift. Lite nervös faktiskt. Men det ger sig när man känner att man kan sin sak, tycker jag. Sedan ska jag arbeta igen mellan 15.30 till 20.30.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar