tisdag 29 september 2009

solen lyser himlen är blå

Är sjukt trött idag så jag tror jag ska till konstgjorda solen och sola en stund. Hoppas att bli lite piggare. Ahh Ammi ringde idag och jag hann inte se det för det vart för sent, och det var ett nattjobb. Gaaah det hade gett lite pengar det (19:00 till 07:00). Men , men det blir en annan gång. Men pengar skulle aldrig sitta fel dock.

21 oktober ska vi j till gekås. Lillasyster, mamma och en kompis till mia ( lillasystern). Vi hade tänkt först att åka bussresan, men att åka en lördag... löning dessutom.. ja det här blir nog bättre. Ska bli mysigt att dra iväg tillsammans, men då hade de extra pengarna suttit fint. Jag ska handla julklappar och kläder.. på tal om jul, jag o mamma snackade om det där igår och just nu ser det ut som det blir hemma hos mig, mamma skulle ev jobba på förmiddagen och så tyckte hon att jag bor störst (mamma o mia har en tre:a ). (Men mia o Anna har ju inte sagt sista ordet ännu)

Det har varit studiedag för kidsen idag, så de har tillbringat dagen med sin pappa. De kom och hämtade upp mig efter vfu:n underbart skönt att slippa cykla. Nja det börjar bli dags att fixa det dära som kallas körkort kankse?? Eller blir jag tjock o ful då?? För att latmasken sätter sig och jag slutar röra på mig? haha man vet aldrig.=P

Nu är det i alla fall spikat med bowling på torsdag, Sara och Victor ska oxå med. Så roligt juhe =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar