söndag 20 september 2009

tomt


Nu är det på riktigt, lådor börja trilla in och papper ska skrivas på , skickas in och betalas avgift. ( det kostar 450 kr att skilja sig) Ändå så är jag tom på känslor just nu. Jag har gråtit , har skrikit och gud vet allt. Men just nu är det bara tomt. Men det jobbiga är inte över, tror att jag är i en förnekelse fas. Det kommer bli jobbigt igen. Det är bara att inse.

Vill ge ett extra gulkorn till alla goa vänner, mamma, systrar mfl. Att ni låter mig älta , älta och älta. Det är så mycket värt att så fort det känns outhärdligt så kan jag lyfta på telefonen så finns någon i andra ändan. Jag vet faktiskt inte hur det skulle gått utan er. Och det gäller allihopa. En liten liten positiv kommentar kan göra stor skillnad för min dag. Framför allt känner jag mig inte ensam. Vilket jag faktiskt gjorde för inte så länge sedan ( 1 -2 år sedan??)

1 kommentar: