måndag 9 november 2009

åka buss till högskolan




Har precis kommit in till skolan, första dagen på 6 veckor. Det känns som tiden har gått så mycket längre än så. Under dessa 6 veckor har det varit så mycket, intensivt och många jobbiga saker. Det var ensamt på bussen. J du är verkligen saknad. Det är kallt i skövde idag, mycket kallare än hemma. Nu väntar ett vfu seminarie och sedan en föreläsning. Det kommer kännas tomt utan J, speciellt eftersom man vet att hon inte kommer tillbaka, inte just nu.

Hemma börjar hyllor gapa tomma, Mattias har packat och packat i helgen. Glas måste köpas, damsugare är ett måste. 4 veckor kvar nu, känns både som en lång tid, men samtidigt så kort.

Jag känner mig så ensam just nu, ensam inifrån på något vis. Det verkar som att det spelar ingen roll hur många människor som är runt omkring mig, ensamheten är ett faktum ändå, märkligt att det kan komma innefrån. Som ett tom rum inuti mitt hjärta.

2 kommentarer:

  1. kram vet hur det kan kännas ensamheten kvittar hur många man har omkring sig men man känner sig tom inuti o ledsen finns här för dig stärkande kram

    SvaraRadera
  2. Jag finns här Sara <3 *karmar om*

    SvaraRadera