torsdag 26 november 2009

Tors

Dagen som bara försvann och hur har den varit?

Badhuset
Elin och Emil hämtade upp mig och Isak i blåsande och regn, hann bli blöta innan vi satte foten på badhuset, kändes verkligen toppen att slippa gå. Pojkarna badade och badade och jag och Elin pratade och pratade. Det känns som badhuset är något man får besöka oftare, det blir lixom inte bara av

Mat
Det var en pappasjuk kille efter badet, uttryckte orättvisa att bara Eric fick vara hos pappa idag. Om jag leker amatör psykolog antar jag att det beror på att hemma är det rörigt och upp och ned. Jobbigt. Medan hos pappa är det som vanligt. Medan Tony lovade att herr trött och hungrig kunde komma en stund så handla jag mat för att fylla de tomma skåpen

Kvällen
Underkvällsmaten kom det stor frammat av Bobban! Alltid lika skoj, var ett tag sedan han var här. Allid lika intressant att höra vad som hänt sedan sist. En härlig kompis den där.
Isak har sovit oroligt ikväll, han är tom arg i sömnen. Min lille kille, jag vill bara att han ska må bra...

Planer för imorgon??

  • examensarbete
  • Träffa Jenni
  • Städning
  • filmkväll med goda vänner.

1 kommentar: