måndag 16 november 2009

internet?

klurar hur jag ska lösa detta med internet efter den 4 dec då mattias tar med sig telia till sin lägenhet. är det verkligen värt att teckna ett nytt avtal med telia, när jag vet att jag kommer flytta nom närmaste framtid och sedan betala 500 spänn i flytt avgit. Ett annat alternativ kunde vara ett mobiltbreband, med kontakt betalning. Klarar jag mig på det? kommer det kännas långsamt? 20 gig..hur mycket eller lite surf är det egentligen???

dessutom står det mellan tre och comviq. jag vet inte riktigt vad allt står för osv, det är verkligen inte lätt att förstå. hittar ingen direkt skillnad på tres olika modem osv. Hjälp någon..

2 kommentarer:

  1. Jag har mobiltbredband tele 2 kan inte rekomendera det,visst det funkar skitbra går snabbt tills man förbrukat sin del av "giget" då funkar det inte alls utan man får betala in mer pengar för att få det att funka igen. Vissa månader kan jag surfa hela månaden (sitter då mycket vid Olivers dator) medans andra månader är det stopp den 12...

    SvaraRadera
  2. Oj ja du, svårt!! Kan inte uttrycka mig när det gäller det.. Hoppas det löser sig.. Du få la gå till elgiganten eller något och fråga och se vad dom rekomenderar..

    SvaraRadera