söndag 29 november 2009

timmarna ...borta??

Idag har det varit en dag med mycket få timmar, känns det som. Redan efter frukost drog vi till skara en sväng, det vanliga racet där öb, jula och coop. Det blev inte så mycket köp som tänkt, Isaks julklapp var slut och därmed tappade jag sugen lite. Det blir ett nytt försök nästa vecka.

Sedan var det elgiganten där jag roffa åt mig en dammsugare, en lila/blå h något.. (känt märke , men glömmer hela tiden) valde mellan och en volta som var lite billigare. Jag valde att lägga en 1000 lapp på detta, vill ha en som suger , men samtidigt inte en svindyr. Köpte en för ett par år sedan för några hundralappar.. vad säger man...hade haft större nytta av en soppkvast.

Sedan hem , pizza och sedan hämta biljetterna till bion upp... Var en så där bra film tycker jag. Okej med inget wow, MEN barnen gillade den.

Nu ska en tvätt på, julsaker ska bli färdigframplockade, mattias saker ska ned i lådor... ja det är lite o pyssla med.. Men först.. en kopp kaffe

1 kommentar:

  1. Tiden går alldeles för fort, det håller jag med om.. Mysig Söndag =)

    SvaraRadera