lördag 6 februari 2010

Bio

Lördag då och dagen är snart redan förbi. Middagen står i ugnen (fiskgratäng) och jag och mina små värmer oss från promenaden från centrum. I förmiddags hoppade vi på bussen för att uträtta lite shopping. Efter mycket provande och letande hittade vi ett par gympa skor till Eric. Byxor får vänta, det var det torrt utbud med. Ahhh får kolla in hm på nätet eller så istället. Såå kikade man på heminredning idag, och blev såå sugen på lite allt möjligt. Men jag var duktig och det blev inga impuls köp. det ni haha.
Dagens stora händelse var biobesöket och filmen denna gång blev "det regnar köttbullar" Men den var så där faktiskt. Eric gillade den, men Isak tyckte den var ganska tråkig.. Hände lite för lite antar jag haha.

Se om man orkar cykla iväg och hämta paketet med gardiner som ligger och väntar på mig. Eller om det bli en cykeltur imorgon. skönt att bara softa lite nu. Isak vaknade ju 7 imorses så jag är lite seg allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar