onsdag 17 februari 2010

min tidiga dag??

så fick man gjort lite idag, trots att det såg mörkt ut där ett tag, nedre plan har fått sig en genomgång och ser ok ut igen, dammsugan har svept över golven och diskmaskinen utplockad och en tvätt brummar i tvättmaskinen. Snart ska vi till gymmet, Eric och jag. Jag ska på afrodansen, eric till "barnpasssningen" .om jag känner honom rätt lär han dyka på tv spels hörnan där. Var så trött och mossig när jag kom från jobbet.
Han har blivit så stor min pojke. Igår var han hemma själv fam till 12.30 då tony hämtade honom och idag har hn varit hemma, syster yster var här och höll honom sällskap i 2 timmar. (jag var hemma 13.45)
Imorgon ska jag och Tony till skövde igen, på vägen ska vi lämna Eric hos thore, min lillebror (19 år..snart 20) och han ska stanna till Fredag. Han har sluppit fritis hela veckan och det känns skönt, framför allt för honom. Thore ska sedan med till stan på fredag och hälsa på i hegen. Det väntas tv spels kvällar, godis och sånt. Min älskade fina bror.

1 kommentar:

  1. åhh hur gick Afron och avd tyckte han om barnpassningen? =)

    SvaraRadera