onsdag 17 februari 2010

god morgon

tidigt onsdags morgon var det här... men det betyder även att det är min tidiga dag och slutar redan klockan 1 , känns värt att börja 6 bara för att få sluta tidigt =). Det finns en hel del att tag tag i här hemma , så jag lär inte vara sysslolös. Det har varit trötta dagar så jag har legat lite på latsidan.
Tony var här och käkade semla igår och vi pratade och mindes Erics första år tillsamans. Det gäller att minnas så mycket som möjligt för på tors, fre är det föräldrar intervjuen till hans utredning. "min första bok" lästes, min dagbok jag skrev till eric lästes.. kort studerades. De har blivit så stora mina skit ungar. Igår fixade Eric att vara ensam hemma till kl 12 (då han och tony for till skövde) Det var bara jag som var orolig och ringde och kollade läget flera gånger, Eric sjlv var cool lugn.
Idag ska min kära syster mia kika till honom medan jag arbetar. skönt att slippa ha honom på fritis just nu.

2 kommentarer:

  1. De växer fort de små liven. Eric är väldigt lik sin far. Hoppas att det går bra på utredningen! Kramar!

    SvaraRadera
  2. Om man får fråga, vad är det som har hänt, varför ska det utredas? :S

    SvaraRadera