tisdag 2 februari 2010

vanlig tisdag

Dagen har gått på som vanligt , varit mycket på jobbet och var ganska trött när jag satt på bussen mot stan. Men har gjort upp med mig själv att varje tis ska det tränas och så blev det även idag. Och efteråt belönade jag mig med lite sol.

Orkade inte hämta ut min kamra idag heller, får göra det imorgon. Det är så man skäms lite *rodna*. Men imorgon ska vi testa den =)

Imorgon blir det en låååång dag. Är lite ledsen över att min tidiga dag försvinner. Men det får vi ta igen nästa vecka. Jag börjar jobbet kl 6 och slutar 1. ska ta mig en behövlig rast så kommer Tony och hämtar upp mig tillsamans med eric och vi ska till skövde. Är hemme vid 17 tiden igen. Hämta lillen. fixa käk, mysa. Så ska jag o mamma på afro dansen och jag ska prova hur barnvakten fungerar på sirius. =)

jag o pojkarna på jul på liseberg

1 kommentar: