onsdag 10 februari 2010

skaka rumpan

Nu skriver jag från min säng där jag ligger och myser med min baby. Ska snart sova, är trött och det känns bra , riktigt bra. har haft lite sömnprolem igen. Dagen på arbetet har varit extra bra idag. Kvällen bjöd på 2 timmar på gymmet med mamma.först yoga, men det är verkligen inte min grej. kände mig som en elefant på antilopben. stel och svag men för mjuk i lederna som knän, armveck och handleder.

sedan var det en timmes afro dans, det var såååååå kul. kändes som några få minuter hade lätt kunnat hållt på en halvtimme till. svetten sprutade , men det var så kul så man tänkte inte på det. ska lät gå nästa vecka.

På lördag ser det ut som det blir lite festande Sara gumman. =) Det ser vi fram emot. =) hoppas det inte blir kallt bara..ska ha klänning .....

1 kommentar:

  1. Åhh vad skoj att du gillade Afon, den är skoj, dock så tröttar man rätt fort på den :/

    SvaraRadera