söndag 7 februari 2010

blondin?!?

en helt vanlig söndag har lidit mot eftermiddagen och ett koffein sug har sats in, ska strax sätta på en kopp kaffe. Pojkarna slängdes ut i förmiddags så jag kunde fixa dammsugningen och det köret ifred, var dock inte så jätte popis från min yngstas sida. Å andra sidan har han haft taggarna lite utåt idag. Är ganska säker på att det beror på att det blivit sena kvällar i helgen. Att jag aldrig lär mig.
Mia har även varit här en snabbis , tjöta lite (eller var det mest jag??*rodna*).. men som satte blekning i mitt hår så nu är jag blond igen. Känner mig alltid sunkig och tashig när utväxten blir tydligare och tydligare. Det är 5 året jag är blond nu, det var vid denna tiden på året jag startade slinga håret ( hade jag blonderat direkt hade det blivit orange...mindre snyggt). och var blond till sommaren sedan. eller jag typ maj. Jag trivs i blont (antagligen eftersom jag blonderat så länge) och det skulle kännas konstigt att färga det brunt igen. Är blondin på insidan hahaha

påsk -09


tvättar som en galning, har varit lite slarv på den fronten och tvättstugan svämar över. Eric har dessutom ont om byxor vilket gör att dt ä lite kris. Jag beställt ett paket med 2 par jeans från hm.com idag. Det fanns ju inga roliga i stan...

2 kommentarer:

  1. Åhh du är så fin i ditt blonda hår =)

    SvaraRadera
  2. Hehe =) Klart kryssning ska bli av! Anna har dock hoppat av pga av pengar men Lisa kan jag räkna med så vi är minst tre tjejer som jag VET! Åh skulle det bara bli vi så har jag kollat upp hyttpriserna och då landar det op 260kr per person och då delar vi hytt eftersom det finns fyra bäddar i en hytt! Men då ingår INGEN mat utan det tillkommer, men tror det blir billigare att äta på något ställe på båten är att pröjsa 200kr för buffé, men det kan vi ju bestämma sen =) Men VI ska åka ialf =)

    SvaraRadera