torsdag 25 februari 2010

morgon kaffe

torsdag morgon redan, veckan drar sig mot sitt slut. Jag sitter i soffan med en kopp kaffe och försöker vakna till. Det är en himla skillnad på att gå upp 06.30 och 04.00 måste jag säga haha. Sov gott i natt, men Isak var uppe och väkte mig några gånger för han var rädd. Lille gubben då.

helg snart då, och jag har faktiskt inte bestämt mig ännu om jag ska kila på fest eller vad det nu blir. Jag tar en dag i taget =P.

Men idag är det lite pengar som rullar in så bokrean ska spanas på nu innan jobbet startar. och löshår ska hämtas ut... längtar..
På tal om pengar fick jag ett brev från hm club igår , men värdecheck på 550 kr.. sånt gillar vi. Det ska shoppas smink , det börjar ta slut allltihop i mina gömmor.

Lista för dagen "list-sara"

  • 07.00 väcka barnen
  • 08.00 skicka Isak till skolan
  • 08.00 jag och Tony ska på ett besök
  • 08.30 bokrean
  • vid 9 tiden Tony tar med sig Eric till skövde
  • 10.22 bussen mot jobbet
  • 10.40 jag arbetar fram til 17
  • ca 18 städa, tvätta
  • ringa Sara o se om vi ska hjälpas åt med lite cv osv
  • 19.30 lägga Isak
  • 20.30 lägga Eric
  • 22 sara ska inta sängen

2 kommentarer:

  1. hahaha å du tror att du kommer att va i säng kl 22? =P

    SvaraRadera
  2. Kom på en sak. Vi måste ju skriva ut arbetet och lämna in det så högskolan kan häfta ihop det. Skulle du kunna göra det, efter att jag läst igenom det en gång och kollat stavfel? Tänkte att du ju åker till Skövde någon gång ibland.. Om du inte kan så får vi väl skicka via post? Vore skönt att få klart det så vi kan få vårt examensbevis :) Kram

    SvaraRadera