måndag 1 februari 2010

today

måndag.. dagen började med att sovrumsdörren öppnades 5.10 av en glad Isak. Jag stönade lite och bad hono lägga sig igen, men mamma jag är ju pigg. Så jag bad honom klä sig. Men eftersom han inte vågar vara uppe på egenhand var det bara att kliva upp.

Arbetsdagen flöt på bra och när jag sitter på bussen hem ringer kära mamma och vill göra ett besök. Oväntat med så glad blev jag. Så det blev kaffe och tjöt, Och på onsdag blir det afro power dance tillsamans. haha får se hur det går. Mia och sötnos agnes var oxå här... charmigaste lilla mys bebis. Och mia var lika söt som alltid.

i helgen ska jag o kidsen bara hänga. vill hitta på lite att göra. vad återstår att se. bio? bad? biblioteket? äta ute? bowling? den som lever får se haha

1 kommentar:

  1. åhh vilken underbar dag =) Asså ska du prova Afron? Vad skoj du =) hehe

    Hemresan gick bra du =)

    SvaraRadera