tisdag 23 februari 2010

en liten sekund

blir ett inlägg i farten .... är påväg ut snart igen , det blir lite käk på italia med arbetskamraterna eftersom en av dem fyllde år... Är dock trött och seg,.. gaah


Fler samtal har ringts och det verkar lösa sig för min yngsta skitunge, (skriver mer när det är klart) . Men med min stora, där det verkligen kört fast är det som att ro i trögflytande sirap. Jag tackar alla fina vänner och familj som stöttar, ni är min energi just nu, får mig att forsätta ro..

.
Imorgon är det onsdag och min tidiga dag, men av att döma av stäminingen här hemma ska jag inte smida allt för många planer utan det blir lyckat bara det blir lugnt... E har haft utbrott i format stort varje dag nu... *torkar svetten i pannan* min älskade plutt....som är så stor...

1 kommentar:

  1. lilla söta Sara, massa energikramar till dig och hoppas att maten smakade =)

    SvaraRadera