lördag 8 januari 2011

30 bast =P

Pressenten från Anders & Anton :D
Jag hade inte tänkt att ha något större kalas, är lixom inte min grej, och det är ändå jag som fyller... men mamma, thor, nicke, mormor & torbjörn och susanne kom på en bit kladdkaka o kaffe . ( och anders o anton) Och visst var det mysigt och alldes lagom stort. Men saknade verkligen syster mia o hennes familj.. måste bli ett besök snart ...

30 år då.. borde man inte vara så där vuxen då? känner mig inte som 30 och vill inte riktigt bejaka det.. när jag var 19 så trodde jag att livet skulle vara så annorlunda när man är 30.. men så är det inte. Jag har dock insett att tiden bara flyger iväg. Jag är trettio, är mamma till två kids på snart 11 och 8... lärare och ja... vad mer ? :P framtiden väntar där på med med nya utmaningar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar