måndag 31 januari 2011

Helgen

Det har varit en lyckad helg med massor av mys :D

Fredagskvällen startade med härligt besök av mina flickor Cim och Ida.Chipsen var inköpta och skvaller låg på lager... Mitt hjärta kom och runt 18 tiden och det kändes bra att han fick tillfälle att lära känna mina vänner lite bättre :) Ida åkte hem vid midnatt men Cim stannade längre ändå. Vi drack några groggar o ett par öl . När cim tacka för sig följde jag och Anders henne hem. Att gå hem kl 03.00 en fredagkväll är inte alltid så skoj.

Lördag morgon hade vi ställ väckarklockan på 10 , för planen var att äta frukosten på stan. Henrys café har super goda toast . mm mmm. Men kroppen kändes som tung och trött när jag vaknade , vad då äta frukost. Men vid 12 tiden var vi på stan. tyvärr var det fler med samma idé så det var fullt. Men hungriga var vi ju fortfarande så tillslut hamnade vi på fifflers med var sin baguette. Mys faktor :D



morgon Anders på fifflers

Efter lite shopping tog vi en lång promenad till hem igen. Tony hörde av sig och frågade om Eric fick komma hem en sväng, det var tydligen kaos , kalas är inte Erics grej. Självklart gick det bra och han hängde här innan vi tog bussen in igen.Anders bjöd på kina mat på stan. ... Myfaktor igen och himla gott var det. Vi fick typ vänta i hundra år innan de kom med maten, men det var lätt värt det.
På vägen hem mumlade vi något om att inte sitta uppe till 4 igen... lättare sagt än gjort så att säga

Söndags sovs större delen av dagen bort.. jag kände mej i en bubbla mest hela tiden. Vet inte om jag sov för länge eller vad problemet var. Men trött var nyckelordet för igår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar