onsdag 26 januari 2011

redovisning av gårdagen hehe

Gäääsp.. somnar alldeles för sent för att gå upp kl 6 ... skärpning Sara Borg :P
Gårdagen bara flögförbi, när barnen hade gått till skolan tog jag bss 200 in till skövde där Anders väntade på mej. Det blev några mystimmar i skövde, vi strosa om kring på stan (jag ville typ köpa halva lagerhaus .. eller i alla fall de mesta rosa :P) ch tog en frukost ....
Eftermiddag vet jag inte riktigt var den tog vägen, försvann gjorde den i alla fall.....

Idag har jag ett möte kl 10.15 och sedan ett besök på vc kl 13.00 (astmakontroll)
sedan står gym och slning på schemmat samt en massa städning ..idag ska nerdreplan gläns hö hö. så det finns lite fix här o där idag :D

Tony ska ha barnen över natten, väldigt tacksamt och jag ska ta bussen kl 22 mot mölltorp... gillas massor.

japp såå intresseklubben det är bara att anteckna mina göranden hahahahah (känner att det blev ett knas inlägg)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar