fredag 21 januari 2011

redan helg lixom

Fredag vilket är första dagen på helgen... Helg... shit vad tiden bara rullar iväg. Denna helg har jag inte så storslagna planer mer att ägna tid o kidsen. På lördag ska vi rensa båda pojkarnas rum... vilket är mer än välbehövligt. Om jag vågar så kan det komma upp före o efterbilder under dagen imorgon. Annat som ska göras är att rensa deras garderober och göra lista vad som skall inhandlas för att fylla "hålen" i deras klädtillgångar hehe.

Söndag forsätter det i samma anda, men runt 4 tiden drar jag och Elin T och gymmar en aning. Lllskiten? ja de har ju barnvaktpassning även söndagar på sirius numera. ME LIKE. Siruis är ju det enda gymmet i stan med barnpassning... det är väl den främsta anledningen jag håller till där.

Det fungerar bra med dieten.. förutom att man har fått en förskräcklig andedräkt och det stör mej verkligen. Någon som har något förslag för att avlägsna denna ... berätta gärna för detta är ingen höjdare må jag lovar. borstar tänderna flera gånger om dagen o sköljer med munvatten ...

i eftermiddag kommer dock cimaa o hennes lilla W. det gillas massor :D :D

1 kommentar: