måndag 31 januari 2011

Tidigt på morgonen...

kl 04.05 går vi upp när Anders ska åka till jobbet. Vi väcks av ett galet galande från Anders väcka klocka. Jag tittar nästan aldrig utan kryper närmare den varma masskroppen intill mig...... somnar om på hans arm och snozzar i fem minuter till .Anders sätter sig och klär sig, jag ligger fortfarande död i sängen och slänger efter en stund på mig ett linne och en filt medan vi lämnar övervåningen och fötterna kliver på det kalla golvet. Ibland käkar han frukost o ibland orkar han inte , så efter några toabesök intar vi soffan. Den är ganska smal så det är nästan sådet är nästan omöjligt att ligga två där. Men med rätt strategi och lite knö så skedar vi och sover till kvart i fem. Det mysigaste på hela morgonen..

vi pussas hej då
och sedan ringer han när han är framme i Skövde runt sextiden

i vanliga fall går jag o lägger mig o somnar om när han åkt, men idag går det inte trots att jag är trött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar