måndag 17 januari 2011

vardag

Trött var känslan när väcka klockan ringde 04.15 i morse . vände mig mot Anders som absolut inte vill stiga upp så det blev en snozzning innan vi satte fötterna på det kalla golvet. Vi somnade sen igår, vi la oss i sängen i tid men john blund hade lixom glömt bort oss. Jag hörde Anders tunga andetag runt två tiden och jag vet inte alls när jag slumra till.

Vardag igen då.. Jag gillar vardag. Med rutiner och uppgifter. Idag har jag ringt en massa samtal, pratat med liza. Sedan väntar en hög tvätt, hämta kids ja det rullar på.

Har hunnit bli lagom irriterad på någon som tycker att det är helt okej att "trycka ner" eller "nevärdera" inför andra... men är den som inte hade kollen i alla fall i slutändan... Och dessutom inte kan ta en diskution utan slänger hellre på luren i örat som en tonåring. Är så urle på denna attityd. Att aldrig veta vad man möts av .... för det finns en bra sida, den visade sig senast igår... Men det är ju synd att den går o gömmer sig mer o mer.



lite goa bilder från helgen :P


lördag kväll
ut på 3 km promenad i snön, då ska man vara välklädd

tycker Anders

bussen mot lich i sön
vi är nog lite fb beroende båda två


Det kommer bli tomt att sova ensam ikväll, man har vant sig att ha sällskap och mysa , prata och allt vad det innebär. Men har en massa fix och så ska jag krama på mina sketungar .....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar