onsdag 19 januari 2011

onsdag en o en halv vecka av dieten

känslan i kroppen är trött... Men vad har man att vänta efter tre nätter med dåligt med sömn samt två dagar bestående av endast bananer. :/ Men idag är bananerna över för denna gång och till frukost sa dieten 2 knäckebröd med ost. De smakade ljuvligt, de godaste knäckebröden ever kändes det som.
I alla fall , jag väger mej inte fören de 4 veckorna är slut men idag när jag drog på mej täckbyxorna och knäppte i midjan så kände jag hur magen blivit mindre. Innan knäppte jag dem inte för det blev obehagligt trångt ... :D me like :D
Om en stund ska jag dra fram orbitaken o köra ett pass, hoppar gymmet idag för det blir snålt om tid.

synder jag är grymt sugen på: Pizza och spagetti med köttfärssås

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar