måndag 17 januari 2011

är det inte det ena....

mellan två jobb som vissa säger ... och allt är en stor röra, en stor sten och jag vet inte ännu hur jag ska lösa allt för denna gång. A kassan som inte kommer hinna komma igång... försöker skrapa ihop till hyra o käk typ. snorfattig...
Som ensamstående är det bara mej själv jag kan lite på, det är endast jag som drar in pengar till vår familj ... flyter det inte så blir det trassel. Jag har ingen som jag kan ta hjälp ab , ingen som jag kan låna av . Det hänger helt på mina axlar att fixa. Får jag inga pengar då har vi inga helt enkelt.
trots detta har jag inga direkta räkningar... hyra, el , mobil/internet, barnomsorg
och käk för max 1500 i mån. så det finns inget som jag kan dra in på heller.
håll tummarna att detta blir en kort kort period och att det löser sig... just nu är min enda säkra inkomst barnbidrag + underhåll.... räker ju skitlångt ..eller inte. Har några bollar att spela med och håll tummarna för mej nu... alla ni som råkar läsa....
förrutom stenen känner jag skam,
skam för jag inte har ett arbete , skam för jag har dåligt med pengar.........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar