tisdag 9 oktober 2012

Boys

På hemmaplan .. Skönt och krypa upp i soffan med en filt. Det är ruggigt kallt och blåsigt ute..
Har haft ett långt samtal med en av mina allra bästa, och det var tjejsnack...
Klassiskt sådant om pojkar.

Jag har blivit fruktansvärt kräsen, men ska man inte det? Det duger inte med vad som helst direkt. Men det är inte utseende mässigt som jag är kräsen. Jag tycker själv att jag inte har någon speciell stil när det gäller den biten. Men enligt mina närmsta så har jag tydligen det. Söta killar säger de och de är rörande överränns om mitt senaste ex skiljer sig från "min smak" tydligen. Kanske var det mer man och mindre "pojke" över honom.Sen att han var en metal-kille gjorde kanske sitt ;) Han hade långt fint svart hår och underbart bruna ögon. Jag tycker fortfarande han är grymt fin men vi hade två sätt att leva våra liv som krockade... Han har många fina egenskaper men det är inte alltid det räcker. Det är verkligen mycket som ska klaffa nu när man är vuxen.
Han lärde mig att jag inte var avstängd utan kan bli så där blixtförälskad igen. För mig är det antingen eller. Och han lärde mig även att jag kan lämna en man jag älskar om jag ser att det inte fungerar. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar