lördag 6 oktober 2012

Lördag morgon

Sov lite längre än planerat idag...  gick upp ut sängen strax innan tolv , men hade tänkt att vara på benen vid tio. Men kanske behövde jag sömnen. Justerade tiden på mitt lunch sällskap till en timme senare och det var helt okej.


Gårdagen blev inte alls som planerna var från början. Istället så drog jag hem til Cimaa när Tony hämtat kidsen. Vi såg lite film och hade vårt tjejsnack. Man kan lixom inte ha tråkigt med henne. Jag stupade i säng runt tvåsnåret.

Ikväll Är de cimaa som gäller igen. Det skall drickas lite alkohol och sedan ska vi dra oss ner till bowlingen. Frågan är vad ska man ha på sig? Det var länge sen jag var ute . Det var nog med Elin T sist och då var det ju sommar.. tisdax var det nog dessutom...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar