torsdag 25 oktober 2012

brrrr

Idag är det vinter... känns så i alla fall. Kalla vindar som riktigt nyper en i kinden. Och en och annan snöflinga har skådats.
Jag åkte direkt till stan efter jobbet. Kollade på lite olika jackor, men hittar ingen jag vill ha... Hittade en baddräkt i alla fall. Och det är nog inte meningen att det ska prövas sådana plagg vid denna årstiden. Bökigt och svettigt med alla kläder i den lilla mini provhytten.. och desutom är man blek som ett spöke. överväger att besöka solariumet under morgondagen .
Förövrigt så sov jag riktigt gott i natt 






1 kommentar:

  1. Hej hej hoppas du haft en bra dag :)

    var gärna med i dagens blogg..

    kika in http://emsinthebox.com/2012/october/visas-for-mina-hundratals-unika-besokare-p-dag.html#comment

    I morgon är de två vinnare =)
    om du länkar har du sörre chans till vinst =)

    om inte kika gärna in mina tips om kläder, ögonfransbalsam samt annat smått och gott =)

    Ha de så bra så länge.
    puss o kram Ems :)

    SvaraRadera