lördag 13 oktober 2012

Tidig lördag


God morgon, klockan är bara strax efter åtta och Sara är redan vaken?? En lördag ?? Jodå för idag blir jag och Isak upphämtade av lillasyster Anna så ska vi hälsa på min bror och han nya familj. Jag har hunnit träffa Nova ännu. Eller vågat då ag varit jätteförskyld.

annars så är det att förbreda inför flytten, packa, packa
Kolla vad jag har för väggfärg kvar hemma...eller gå o köpa en ny hink. Måste måla en vägg i Eric rum. När han var liten drog han bort tapet i skarvarna där sängen stod. Och så kul är det inte att betala flera tusen när man kan göra de själv för nån hundra lapp.

Vet fortfarande inte vilket datum det blir, Men siktar mot det första. Jag vill bara häifrån. Desto närmare flytten jag kommer , desto mindre gillar jag min lägenhet. Just nu känns det som en omöjlighet att ens hålla ordning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar