torsdag 11 oktober 2012

Jacka

Bostadsbidraget kommer oväntat imorgon, och då tänkte jag använda dem till något vettigt. Så efter jobbet ska jag hämta upp Eric och vi ska kika efter en täckjacka.
Jag minns dock hur det var när vi skulle hitta han senaste vinterset. Och det var svettigt och ett himla letande och inget var riktigt bra. Tillslut blev det dock ett grön härligt set . Jack + byxa

Denna gång har vi kikat lite innan vad som kan tänkas vara intressant. Både stadium, lindex, kappAhl och intersport har internetsidor som man kan spana på utbudet . Och det som verkar tilltala min 12 åring skulle vara en sån här
Det ska bli skoj och gå på stan med honom. När man promenerar med Eric så berättar han massa saker. Han är en tänkare, precis som jag. Även om vi tänker på olika saker,
Isaks vinter kläder ska hämtas på DHL utlämningstället imorgon . Det är kallt på morgonen nu så snart är det vinter på väg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar