fredag 12 oktober 2012

Lite Sara grejs


Vanilj Jag är verkligen förtjust i vanilj. Som doft. Den luktar sött och lent. Jag har gärna vaniljdoft på doftljus, sköljmedel och många av mina parfymer har en vaniljtouch. Jag älskar vaniljglass.. gärna en mjukglass i en strut utan topping¨.

Rosa är barnsligt förälskad i rosa. Gärna typ bubbelgumsrosa. Blir glad av färgen och lixom dras till den. Jag gillar att det är flickigt..

no pants Nej jag går inte naken, men det är ytterst sällan jag har byxor. Jag äger ett par jeans. Men de används typ aldrig. Istället har jag klänning eller kjol. Med strumpyxor eller tights. Trivs bättre i det.

Film änglarnas stad eller moulin rouge gråter till båda

Johan Glans grymt rolig, skrattar så jag gråter... och han är rätt söt oxå

vimsig borde vart mitt efternamn och tankspridd skulle då vara mellan namnet



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar