söndag 28 oktober 2012

trött och glader

Tidigt i morses vaknade jag av att det var full aktivitet i köket. Isak , Cornelia och Saga var i full gång med sitt pärlande. Isak serverade även frukost till sina kusiner.
Det var varit en riktig myshelg och det har varit härligt att haft hela familjen karlsson på besök. Men nu har de åkt hem.

Själv är jag jätte trött, sova på soffan är nog inte det mest optimala och det ska bli skönt att få nana i sin egen säng i natt. Veckan son står inför dörren är ju v 44 lovet och jag har tagit semester hela veckan för att få tid med gossarna.

Ikvällens besök består av Elin. De är pratdax och smuttande på kaffe med chokladsmak.. mm mm .
Elin är en sån där vän som finns där i vått och torrt. Som ställer upp och är ett stadigt stöd. När jag var sjukskriven så var jag så utmattad att jag inte orkade något. Jag ställdde in massor med träffar och promenader. och hon blev aldrig arg inte ens irriterad. Och det beundrar jag henne för.
Förutom att hon är en god vän på det jag nämnt tidigare så är hon jävigt trevlig och rolig att umgås med

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar