torsdag 18 oktober 2012

Tröttis

Idag är jag mest bara trött, och de går lixom inte att sova bort eller skaka av sig. Så för att klara kvällen tog jag hjälp av en sån här..(pekar på bilden)
Har ordnat vilket datum flyttlasset går. Orkade inte mer frågetecken så 1 dec blir det och inte nästa vecka. Jag vill ha struktur och ordning.
Imorgon ska jag ringa ett samtal gällande ekonomin så jag vet att min budget för denna månaden håller. Alla dessa frågetecken gör mig trött och drar mig tillbaka i "sjukskrivningsträsket" och jag inser att det inte är svårt att gå ifrån att klättra på den den stegen uppåt ... och hoppa ner och smälla in i den där väggen igen. Men ne du så ska det inte bli igen. Så ta tag i det som gör mig orolig och forsätt att klättra upp. för visst är jag snart uppe :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar