söndag 20 december 2009

2009

Det har varit ett tuff år ..skit år ... det har innehållit
  • varsel (för mattias i våras, även om han ännu har fått vara kvar)
  • skiljsmässa
  • dödsfall (det allra värsta)

stora saker som inte bara "går över" så där.

Men det finns några bra saker oxå, och nyckelordet är vänner. Lärde känna Elin D juldagen 2008... efter det har det blivit mycket skoj ..midsommar, liseberg, fest .... Vi har lärt känna Sara , henne visste jag knappt vem det var för ett år sedan. två tjejer som är absolut bland de goaste och deras vänskap har berikat mitt liv.

Jag och Elin

Jag och Sara

Jag hoppas att 2010 bjuder på mer roliga saker, för att det ska bli någon balans så skule det kännas jäkligt bra...

2 kommentarer:

  1. Kan inte mer än att hålla med dig när det gäller detta år. Det har vart en plåga och jag hoppas också att det blir ett bättre år nästa år =)

    Åhh du är så söt, detsamma du =) <3

    SvaraRadera
  2. Hihi du kan få inloggning om du vill... behöver din mejladress bara.

    Kram kram

    SvaraRadera