tisdag 29 december 2009


Nu sitter jag på tåget igen, men idag är jag så trött, ändå så kom man i tid i säng igår kväll. Men det har varit många dagar ledigt och det tar verkigen på krafterna att åka fram och tillbaka till göteorg. Mer än vad jag räknat med faktiskt. Idag är en sån där dag man önskar att dygnet hade fler timmar. Kl 17 kommer jag från göteborg och då ska jag träffa Sara för julklappsbyte och skvaller. Sedan ska det damsugas hemma,det ser för jävligt ut och toan måste göras ren. Någon har spottat tankräm överallt i handfatet, fräscht.. tror den skylldge är två små pojkar...
Men imorgon blir det inget gbg, då ska jag fixa uppgiften som bara inte har unnits med, har lite måsten att inhandla på stan, få kidsen att städa sina rum...
bilden är inte nytagen, men ser piggare och frächare ut där än vad dagens look bjuder på =P

1 kommentar: