fredag 11 december 2009

fredag redan??

Efter en pluggig dag i göteborg nådde jag mitt hem vid fem tiden. Trött och ont i huvudet. Men lite käk och kaffe råder bot på en hel del sådana saker. Barnen var ivriga och ville ordna granen med en gång, jag hade redan fixat ljusen osv... så det var bara att köra på och de fick sätta upp kulor osv. 5 min senare vart det klart. Fin blev den, min fina vita gran, i år går den i silver och blått.

Sedan kom lillebror Niklas på besök. Blev så himla glad, han är verkligen go. Han har blivit en lugn stadig ung man. Blir lite förvånad varje gång jag tr'äffar honom.... att han är så "stor". 18 nästa år.. herregud.

Eric har sin bästis D på besök och de röjer runt i hans rum, medan jag och Isak käkar flottiga chips, dricker must och ser på Idol finalen. Har en mysig känsla i kroppen. Gillar den känslan.

Imorgon blir det besök av Sara och Victor, pepparkaksbak och en del plugg... men det är imorgon det.

1 kommentar:

  1. Men Sara, har du PLASRTgran? :O Fy på dig haha =)
    Låter som en mysig dag =)

    SvaraRadera