måndag 28 december 2009

blöta fötter

Så var det vardag igen- redan. Masa sig upp ur sängen tidigt och dra iväg. Väcka trötta barn.. Eric somnade inte förren 12 tiden igår, så det är en trött kille idag. Han är lik mor sin som inte kan somna om kvällarna. Isak var oxå trött nu på morgonen. Eftersom jag är en virrepanna som i vanlig ordning så begav vi oss till fritis lite tidigare än vanligt... eftersom jag inte riktigt hade koll vilket av fritisarna på skolan som var öppet. Tur var vell det för när jag plockade ut cykeln ur förrådet var hjulet alldeles platt.. eller däcket menar jag. Så idag blev det en promenad till tågstationen i blasket. Upptäckte snart att jag valt fel skor för ändamålet. uggsen är varma.. men mot väta är det helt kassa. =/.
Idag blir det finslipningar av examensarbetet hemma hos Maria. Trots att det ät skit jobbigt att stiga upp på morgonen ska det bli trevligt att träffa henne och Hanna.

1 kommentar:

  1. Tänk vilken härlig promenad du fick i alla fall =)
    När är du klar med skolan, exakt?

    SvaraRadera