söndag 13 december 2009

feber o skit

fy bubblan, natten har bjudit på härlig feber och ont i halsen. Jag har verkligen inte tid med sånt här. Jag mste få klart metod delen i examensarbetet och jag ska sätt igång NU medan ipren tabbletten har sitt rus...

Imorgon ska jag åka med Tidiga tåget tll Göteborg igen, för att vimåste hinna klart imorgon... eller nästan för tis kl 12 ska det skickas till vår handledare. För att slippa stressa med tågtiden skall natten spenderas hos Hanna.... Barnen?? Det är Tonys vecka, så det kan inte bli bättre...

imorses tänkte jag lägga ned pepparkaksbaket.. men hur rättvist är det då mot kidsen?? nej det får nog bli lite sånt i eftermiddag.. jag har ju mina ipren.. =P Ska besöka tvättstugan oxå. För att tvättkorgarna svämmar över och så kan vi ju inte ha det. Började förra söndagen, men hann lixom inte klart. Det är mattor, stolsdynor , handukar , kläder och jag hinner ju aldrig ikapp hemma. Har ju inget torkskåp så man har begränsat antal maskiner man kan köra.
Veckan annars får vi se vad som händer, skulle behöva fixa en klipptid åt Eric, julklppar ska köpas i helgen. På lördag drar jag och Sara med tåget till gbg under dagen för shopping... Det ser vi fram emot. Jag hoppas även kunna hälsa på J i veckan, det var verkligen ett tag sedan. Saknar henne så...

2 kommentarer:

  1. ska bli så roligt när vi åker till gbg:) *längtar*

    SvaraRadera
  2. Åhh krya på dig och hoppas att det inte blir så farligt! Bättre att det kommer nu istället för vid jul!!
    Ja men absolut Sara, det gör jag så gärna och du får jätte gärna en prova på vecka av mig med, gud avd skoj. Alltid roligt att ha någon att träna med =)

    SvaraRadera