lördag 26 december 2009

mellandags Rea

Så var det redan annandag jul och jag och kidsen var framme på stan. Folk var som galna inne på gina, en tant (kärring) sa baskt till Eric att han minsann fick flytta på sig så hon kunde kolla stället. Saken var att jag stod precis brevid honom och de hade fått "order" att hålla sig nära pga av allt folk. Istället kunde hon be snällt- ursäkta kan jag bara få kika här?? Men det är något med rean och folk alltså... skynda och armbåga sig fram..annars kan ju någon annan hinna före...
Det var la så där på rean shoppade följande
  • tunika/klänning
  • skärp
  • lösögonfransar(inte på rea, men nu ska jag lära mig att få dit dem heja heja)
  • 2 par byxor till pojkarna'
  • en t-shirt till Isak

Pojkarna sköte sig faktiskt så bra, för det var verkligen tråkigt för deras del, sedan blev det br och lite shopping för julklapps pengar... för det har ju inte blivit några leksaker alls.

Träffade Tony och han shoppade till pojkarna på Kaphal .. var sitt par byxor och ar sin munkjacka, skärp och sockar.... De kommer bli fin fina pojkarna =). Det blev käk...åhh var typ flera ÅR sedan jag åt Kina mat och sedan ville kidsen se..Ice age IGEN...

Känner att jag inte är i form idag men kan inte sätta fingret på vad, hittar bara neg i olika situationer och är allmänt medstämd. PMS? ingen aning , har ingen koll *rodna*

1 kommentar:

  1. Folk är helt galna, precis som det gällde liv och död typ, helt sjukt!! Men vad roligt med lite fynd ialf =)

    När det gäller jobb så är det chefen till jobbet som bröllopskoordinator som jag har typ sökt, som jag ska passa på att träffa när jag är där uppe!!

    SvaraRadera