fredag 25 december 2009

för jag har inget bättre för mig

Gud är så trött, har städat och städat det blir en del skit när man ä många på en mindre yta, och oändligt mycket julpapper, förpackningar osv som har slängts. och när man tror att man är klar hittar man en påse till. Men nu är både övre och nedre våningen frächa, luktar nystädat. Barnen har var ute i snön och var glada att det var kramsnö idag. Så det blev några skapelser i trädgården.
Om någon timme ska jag ta fram lite julgodis som syster Anna gjort, hon är grymt duktig så ska jag och gossarna se ice age 3 (julklapp). Jag är sugen att dra till affären och köpa en tidning (amelia kanske) men orkar inte ge mig ut i snön. Sitter iställer o blegar på dumburken (förotsungar på trean) och surfar lite...
Eric spelar för halva grannskapet på sin nya cdspelare - a teens just nu.. och pojkarna leker med Isaks nya star wars skepp tillsamans. Skönt att de är sams och så glada =)

1 kommentar: