söndag 13 december 2009

ahhhooahh

Det har verkligen varit en dag då man inte ska vara dålig. Pepparkaksbak, tvättstuga och plugg. härligt ??? not... Har gått på mina små tabbletter. men så fort de avtar börjar man frysa igen. Blä

Efter andra besöket i tvättstugan så öppnar jag ytterdörren ...blir så skrämd att jag tjuter haha. Tony sitter där i hallen och ska hämta våra vildar. Man ser klart och tydligt vem det är, men ändå så kan man lixom inte låta bli att bli skrämd och skrika. Det ä sådana saker man brukar skratta åt sedan. Efter lite panik packande, slita ps2 kontrollen från Eric och stoppat Isak att ta med sig halva rummet så var de redo att åka. Så nu är jag helt själv i min stora lägenhet. Det lär lysa en eller två lampor i var rum i natt.

Känner mig sleten idag, har inte ens orkat göra något alls för uteseendet idag, gick i mina hello kitty byxor tills jag var tvungen att ta mig till affären. Det är lathet det hörrni

1 kommentar: