torsdag 3 december 2009

tuff tuff

jaha ännu en dag som bara går på snabbspolning. Har lite ångest över att jag varit lite ofokuserad idag, men försöker låta bli att gräva i det och tar nya hårda tag på måndag. Sitter i denna stund på tåget hem, är lite åksjuk, är svårt när man inte kan se ut pga av mörkret, det känns som om man sitter i en bunker eller så. Tåget är alldeles fullt av människor , vilket inte underlättar direkt. Men snart är jag ju hemma.

Min säng har kommit nu, var orolig att jag skulle dra på mig ryggproblem där ett tag. Att möla ner sig i en tvåsitt soffa lär inte göra underverk för sönhetsömnen om man säger så. Tony är snäll och ska hjälpa mig att få hem sängen imorgon. Jag ska ju flytta in i Isaks rum, och Isak ska få mitt rum...

Jens skulle komma med kidzens dator ikväll oxå. Känns himla bra.. Eric var lite bekymrad över att spela fish world på min baby. Han tycker att den är för liten.

om man skulle ta o smygsova lite kanske???

1 kommentar:

  1. Vad skoj med ny säng =)
    Haha är det Eric som skickar alla fish inbjudningarna på FB? =D

    SvaraRadera