lördag 19 december 2009

Älskade sol

Hemkommen från en shoppingrunda å stan.... OCH jag vann tid och behövde inte åka till skara ändå. När jag och Sara stod i den km långa kön på BR så såg jag den. en cd spelare till Isak för 299:-. som hittat. Och snart var den betald... Det är som sagt ingen större idée att lägga mer på musik anläggning till honom ännu... de här lär vara paj om högst 2 år. =P-
Mellan affärerna så försökte vi hitta ett fik som inte var överfullt, tillslut sprang vi på Anna och Svenne och vi bestämde oss att våldgästa deras bord. =) Alltid kul att fika med flera. När Jag vinkat hejdå besöktes solen en snabbis. eftersom alla liggsolariumen var grymt upptagna med kö så tog jag ett stå.. Man blev ju lite brun i alla fall. Men behöver arbeta på brännan mer om den ska bli schysst till jul och nyår.
Eftersom jag har vunnit lite extra tid ska jag fram med dammsugaren och moppen här... En våning i taget och vi börjar med nedre plan. .... Och så kanske man skulle äta lunch oxå?? ( har ingen matlust, skyller på antibiotikan)

1 kommentar:

  1. Sedär jag, bra fyndat =) Ja usch, jag är glad att jag inte behöver ge mig ut i affärerna i dagarna =)

    SvaraRadera