onsdag 30 december 2009

timmarna borta??!!??

Förstår inte var dagarna tar vägen, eller timmarna. Jag skule vilja införa 2 timmar till på varje dygn... Hur har min dag varit? Jo Isak väckte mig runt åtta och efter en kopp kaffe drog jag ett städ race på nedre plan. När man pluggar intensivt prioteras städning bort... och det syns snabbt.för snabbt... Sedan kom mamma och vi har hängt med henne hela dagen. Min goa mamma. Vi kolla in stan och jag gjorde mer inköp än vad som skulles... impulsköp kallas det tror jag bestämt.

Efter käk ( prinskorv och hemmagjort potatisms) så bjöd mamma pojkarna och mig på bio. Alvin o gänget 2. En mysig film , men ändå inte för gullig så pojkarna (läs Eric) ratar den.

Sååå på måndag flyttar min fina Sara till rätt sida stan.. det gillar vi, vi gjorde upp stora planer igår när vi träffades en stund hemma hos henne. =)

Oroar mig lite för minusgraderna imorgon..jag ska ha klänning på mig, lär frysa röven av mig. funderar allvarligt på att da med mig termobyxor.. det är antingen det eller supa sig ordentligt full så man inte kan känna efter.. =P ;)

annars är det det vanliga förbredelserna inför fest som ska göras =P
idag:
-Sola
- tvätta löshår
-shoppa det som saknas typ strumpbyxor

imorgon
-duscha
-raka sig
- ansiktsmask
-smink
- kläder
-parfym

För så naturlig man är ,när det blir fest eller ha ha =)

1 kommentar:

  1. åhh sicken dag, håller med, man hinner ju aldrig med nu mera ju haha =)

    Hhahaha, känner igen det där =P

    Ja gud ja, det läääär bli kallt inatt men va fan, det skålar vi för =P

    SvaraRadera