måndag 21 december 2009

seg

Det är en sådan där dag då det är svår att komma igång. Jag var faktiskt uppe tidigt, skickade kidsen till skolan. Drog på mig termobyxor och drog till solen. Härligt, fast det var 15 minus ute. Det märktes att kroppen int är i form, för jag orkade knappt sista biten hem. ahh jag längtar efter att komma igång med träningen.

Sen har det inte hänt mycket, mår illa av antiobiotika-skiten och är slö. måste städa övervåningen, tvätta och lite skrivande. Men ändå får jag inte ändan ur soffan =(. ahh får köpa något att äta och prova igen sen. heja trötta Sara

räknade ihop vad man har lagt på klappar till pojkarna, jag skulle ligga lågt i jul, men det blev inte så i alla fall. ligger på 600 över budget per barn... hae tänkt en tusen lapp per barn ... ja ja det är bara jul en gång om året. Det som rimmar illa är att jag egentligen är emot det hysteriska köpandet till jul. Men jag ser det som att det är vid jul o när de fyller år det blir nya leksaker. Resten av året är det mer sällsynt. I alla fall stora saker.. får man skylla på det ??
Jag tror att det blev mer än väntat för jag började tidigt, det känns inte så mycket faktiskt. =P

1 kommentar:

  1. usch då, hoppas du kommer på benen snart =)
    Ja det där med att köpa vad man har tänk sig när det gäller att hålla i pengarna är inte lätt!!

    SvaraRadera