fredag 15 januari 2010

ägg frukost

fredag redan då, klockan är bara halv 9, men somnade sent som alltid så det känns som klockan är snarare 7 eller så. Sitter och väntar på att mina ägg ska koka upp för jag är så hungrig, sedan är det dags att fixa sig lite innan Elin T knackar på dörren.
Har viktiga vuxna saker att fixa idag oxå, ringa facket, a kassa osv... ringa barnens fritis och ordna med nya tider. Man känner sig vuxen på riktigt när man gör sådant. Egentligen borde man kanske vara det jämt i min ålder. Men jag undrar jag om man någonsin känner sig riktigt vuxen.
Sedan hoppas jag på ett gympass idag och för guds skull Sara ta med skorna... och att jag får sålt kurslitteratur till R. Min trogna köpare =). Jag ska casha in 850 kr. Sitter inte fel så här i slutet av månaden. Men böckerna var betydligt dyrare nya...men DET vill jag inte tänka på.

1 kommentar: