måndag 18 januari 2010

Toppen dag

Första dagen på det nya arbetet är över och jag känner att det här kommer att bli bra =). Det är en skön känsla att hittat rätt, att man valt ett yrke man brinner för och det är riktigt skoj att gå till jobbet. Det är även en lättnad rent praktiskt och jag och min lilla minifamilj får bygga upp en ny vardag med nya rutiner.

Idag är jag dock ganska trött ikväll, spänningar som har släpps och intryck som ska smältas. Så jag ska hänga i soffan, kika på tv, fixa matlåda, tvätta en tvätt.... För att sedan möta ännu en ny dag..

imorgon är det gymmet som gäller när jag kommer med tåget till stan, sedan är det möte på gymmet. och JA jag tänker skaffa gymkort. Solning kankse vore skönt oxå...

2 kommentarer:

  1. Åhh avd jag är glad för din skull =) Skoj att det gick bra =P
    Åhh det där med gymkort det GILLAR vi =)
    Vad har du för arbetstider på dagarna? ca!!

    SvaraRadera
  2. Vad kul med nytt jobb o att de funkar så bra! Grattis!

    Ville bara titta in o säga hej! kram kram

    SvaraRadera