onsdag 13 januari 2010

min dag

Tänkte berätta om min dag =) Se upp för ett sånt där inlägg så som o sen hände det o sen hände det tsss ;)
Jag klev med tunga ben ur sängen idag, tidigt för kl 8 skulle Eric vara på ögon.... trodde vi ja, när vi kommer dit visar det sig att det blivit någon miss på vägen och egentligen skulle vi vart i skövde... så efter vi fått en ny tid i stan så åkte vi hem...(eric till skolan o tony mot jobbet)
Snart dök Sara upp, och eftersom nyfikheten gärna tog överhanden promenerade vi bort till hennes nya lägenhet.. som måste få sig ett lyft innan hon kan flytta in. Det höll på som värst med golven när vi stövla in. Det kommer bli så fint med trägolven i alla rum, lite avis att hon får svarta klinkers i hallen... finare än mina röda (?). När vi anade att hantverkarna började bli irriterade av vår närvaro blev det te´och tjöt hemma i mitt kök. Tiden går dock alltid för fort med Sara och snart var hon tvungen att gå för att hämta sonen.
Jag var fortfarande trött och tog en powernap på soffan... Elin hörde av sig och det blev gymmet idag. Men första gången man besöker ett gym blir inte så effektivt direkt. Jag svansade efter Elin, och provade maskinerna försiktigt. Men imorgon ska jag dit med en plan och låtsats som jag tränat där i evigheter haha. Träningsvärken börjar komma... jag glömde ju att det brukar ta ett dygn innan den visar sig. =P
kvällen har mest bestått i telefonprat... och berätta min glädje över att jag fått jobb och en inkomst att försörja min lilla familj med =) en sten är borta från mitt bröst.

1 kommentar:

  1. haha du är så söt när du går runt och försöker se va det står =) Heja Sara, detta fixar du utan problem, ska tänka på dig imorn haha =P

    SvaraRadera