söndag 17 januari 2010

söndags tråk

känslan idag är trött, nästan lite bakis känsla, men helt utan grund. Tror det mer beror på att jag vaknar till flera gånger per natt. och att jag dessutom inte kommer i säng innan 2 gör inte det hela lättare.

har gjort sådana där vanliga saker man gör en söndag, tvättar, plockar, handlar käk inför nästa vecka. besökte även öb och solen. Ligger här och klickar på datorn och bara njuter av sista timmen av lugn och ro. Vid 5 studsar det barn genom dörren och veckan utan kids är förbi för denna månad.

Har pirr i pirr i magen inför det nya jobbet imorgon. Jag har bara träffat en av mina kolleger och vet inte ens vilken dörr jag ska gå in igenom. ´Men av erfarenhet är det sådan som brukar ge sig fort, är inte heller nervös at träffa alla små guldklimpar. Men pirr i magen för att träffa föräldrar... På fredag är examencermonin här... det är ju inte klokt...tiden på högskolan är över.

1 kommentar: